ကယ္လီဖိုးနီးယားျပည္နယ္ မန္လိုပ့ါခ္ၿမိဳ႕ရိွ ကုမၸဏီ၏ ႐ံုးခ်ဳပ္တြင္ မၾကာေသးမီက ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ အေမးအေျဖ က႑ တစ္ခု၌ Facebook အေနျဖင့္ သံုးစြဲသူမ်ား၏ စိတ္ခံစားမႈကို ေဖာ္ျပရာတြင္ Like ခလုတ္ကဲ့ သို႔ ေဖာ္ျပႏိုင္မည့္ အျခားနည္းလမ္းမ်ားကို စဥ္းစားေနေၾကာင္း အမႈေဆာင္အရာရိွခ်ဳပ္ မာ့ခ္ဇူကာဘက္ခ္ က ေျပာၾကားခဲ့သည္။